søndag 12. mars 2017

Enkelt lommebok-kort

Her har jeg enkelt lommebok-kort å vise dere. Mal har jeg funnet på nett. Veldig enkelt å lage, bare bretting (lage bunn og topp) og folder i sidene. Til lukking har jeg limt en magnet under mønsterarkene.

Gratulerer med dagen er fra en liten stempelplate med tekster som passer i word window-punchen. Jeg har ikke denne punchen, men har bare klippet til et banner her. Jeg liker de stemplene på denne platen, her er til flere anledninger, så den er veldig anvendelig.

På baksiden er dette motivet fra klippeark og #-stempler.

Et lite kort får også plass i denne lille lommeboken. Skoene er fra samme klippeark som jenta.

Hurra for deg-stempelet har jeg klippet (!!!) i to slik at jeg kan stemple det på to linjer hvis jeg vil, eller bare bruke første delen. Men som du ser er det ikke noe problem å sette det sammen igjen når du vil bruke hele linja.

1 kommentar:

Hildes kort sa...

Ett flott lommebokkort😀