onsdag 13. april 2016

Konfirmantkort med restepapir

Sist jeg var på scrappetreff på Vigernes skole i Lillestrøm ble vi utfordret av Kari fra North Star Design til å lage et kort med rester, 4 ulike mønsterark og hjerter på 60 minutter. No problemo, jeg lagde to. Med innsider. Her er det ene som passer til konfirmasjonsutfordringen denne måneden :-)

Her har jeg bare tatt det jeg hadde for hånden, restepapir fra Maja Design (det fjerde arket er brukt til å stanse ut banneret). Blomstene er fra North Star Design og er plassert litt tilfeldig rundt (størst i midten og mindre utover).

Tekstbanneret er satt på doble limputer for å få litt dybde i kortet. Sko-charmen er festet i litt vokstråd og limt på med Gluedot. De små stjernene er også noe som finnes hos NSD, men ikke i nettbutikken. Selges hjemme hos de eller på treff :-)

Siden teksten havnet over blomstene måtte det flere limputer til.  

Innsider enkel pynt. En liten "lomme" hvor man kan putte et gavekort eller penger på den ene siden og skrivefelt på den andre. På skrivefeltet har jeg stemplet svakt med deler av dette stempelet. Gavekort-stempelet finnes i to utgaver, dette er den lille.


Håper du fikk litt inspirasjon til å bruke opp noen rester, du også! :-)


Ingen kommentarer: