søndag 26. oktober 2014

Skjortekort

Vi har jo herreutfordring denne måneden, hvor vi vil se herrekort, eller andre ting til en herremann (stor eller liten spiller ingen rolle) :-) Klikk her for å komme rett til utfordringen :-) Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på et slikt skjortekort, eller dresskort, som det også blir kalt. Fant en mal på nettet og prøvde meg fram. Og slik ble resultatet: 


Har brukt mørk brun Bazzill og noen knapper jeg har hatt liggende lenge.

 Mønsterark er fra Maja Design, baksiden av et fra Skjærgårdsserien. Silkebåndet er kjøpt på Søstrene Grene. Sølv"knappen" er klippet opp fra et bånd med slike runde blingknapper.

 Lenken er fra Tim Holtz og er frestet i en klokkecharm. Hadde ikke noen andre klokker som passet, så det ble en vekkerklokke... ;-) Man tager det man haver..

 Tekststempelet er fra North Star Stamps og er en stor favoritt. Dette passer til alt og alle, synes jeg, og jeg bruker det ofte.

Rundt kantene har jeg stemplet med denne groovy rammen, bare litt fra kantene. Stemplet med Distress Walnut Stain og stemplet på et annet ark først for å få en svakere farge. Bruker denne teknikken en del ved slik kantstempling. Synes det blir ganske stilig. Med dette stempelet synes det nesten ut som om det er blader rundt kanten :-)


Klem fra DT Heidi :-)


Ingen kommentarer: