torsdag 16. oktober 2014

Juletag

Jeg har ikke helt kommet i gang med juleproduksjonen enda, men litt har jeg laget. Her har jeg laget en enkel juletag av en pappbit fra en emballasje. Det er jo utrolig hvor mye rart man sparer, det KAN jo hende man får bruk for det en dag! :-)


 Øverst har jeg stanset ut en kant med Spellbinders (to ulike kantdies). Kantene er rufset litt og svertet med Walnut Stain. Mønsterark er fra Maja Design Vintage Frost Basics 6X6". Alle stempler er fra North Star Stamps. Teksten kan du finne her, og snøfnuggene her (disse finnes i to størrelser). Stemplet med Archival Ink Coffee.

En sløyfe av Hug Snug og en liten charm fra Kort og Godt. Den står det God Jul på :-) Litt glitterlim langs kantene måtte også til :-)

Snøfnuggene er også stemplet på baksiden, først en gang på et kladdepapir og så på papiret. Da får man en dusere farge som jeg syntes passet bedre til mønsterarket.



Denne tenkte jeg kunne passe å ha på en vinflaske eller en annen julegave. Passer jo også til en vertinnegave nå som det nærmer seg jul :-)


Stooor klem fra DT Heidi



 

Ingen kommentarer: