mandag 1. september 2014

Hurra for deg...

... som fyller ditt år!

Jeg simpelthen digger dette Hurra for deg-stempelet og bruker det så mye jeg bare kan. Denne gangen har jeg laget et litt shabby chic bursdagskort i blått med papirer fra Maja Design, blomster fra Kort & Godt og Wild Orchid Craft, dies fra Magnolia og Spellbinders, perler fra Kaisercraft og Melissa Frances og perlestreng rundt teksten fra WOC. Jeg har også brukt osteklut, kakeserviett, blonde og bølgepapp. Alle kantene er kraftig rufset med kantskraper fra Tonic. Her er det ikkenoe "less is more". 

Det finnes også et Hurra for deg-stempel som kommer i én linje som er med samme font som verset, og sånt blir jeg glad av. Da blir kortet mer helhetlig med én gang. Jeg har klippet opp mitt stempel så jeg får plass til hele teksten på to linjer på en tag. Selvfølgelig kan man bare stemple opp halve stempelet, stemple den første delen av teksten, rense stempelet og så gjenta prosessen med den andre halvdelen, men jeg lover at stempelet ikke gråter når det blir klippet fra hverandre, så jeg syns det er enklere å gjøre det på den måten. Jeg kan jo likevel putte de to bitene ved siden av hverandre så jeg får stempelet som én linje der jeg har plass til det, men ellers syns jeg det er veldig kjekt med muligheten til å fordele det på to linjer så det får plass på en tag! Tagen er stanset ut med en Magnolia-die, og jeg har festet seam binding-sløyfen min med en blå knapp fra Papertrey Ink (forøvrig malt med litt gesso for et litt shabby utseende) og litt hvit scrapper's floss fra Karen Foster. 

Stor klem fra DT Elin 

1 kommentar:

Susanne Halseth sa...

Så nydelig og anvennelig stempel, *ønsker meg*. Flott kort i nydelige Maja ark :)