fredag 29. august 2014

DT-Kristina Bryllupskort med eske inni

Jeg vil først og fremst minne om sommerutfordringen vår ALT ER LOV. Det er fortsatt tid til å bli med på den.

Premien er 200,- til å boltre seg i nettbutikken til North Star Stamp. OG jeg kan love at det ikke blir vanskelig å finne noe å bruke pengene på, for der er det MYE fint!

Her vil jeg vise dere et bryllupskort jeg har laget. Jeg var på jakt etter ideer til et bryllupskort med en eske til pengegave inni. Men ofte er jo eskene så store, beregnet på sjokolade, Telys eller lignende. Så jeg valgte å lage en fyrstikkeskelignende eske. Dere kan se tutorial i bloggen min.


 Alle de fine stemplene jeg har brukt på dette kortet er selvfølgelig fra North Star Stamps og du finner alle i nettbutikken, eller du kan trykke direkte på linkene til de ulike stemplene for å komme direkte til dem.


 Jeg synes NSS har så mange fine bryllupsstempler, og på dette kortet fikk jeg jo plass til en del av de :-) 
På forsiden har jeg brukt Hr. & Fru og En kan bare se riktig


 Inni har jeg brukt Gjør små ting og De beste ønsker for dagen Brud og brudgom. Det sistnevnte finnes både som Brud & Brud og Brudgom & Brudgom. 



Ellers vil jeg bare ønske alle en kjempefin dag og en strålende helg.


Ingen kommentarer: