tirsdag 8. juli 2014

Rosa restekort

For en liten stund siden fikk jeg laget flere kort med restepapir og her vil jeg vise ett av de. Bakgrunnsarket er fra Bildmålarna og er det eneste på dette kortet som ikke er rester (ble jo litt rister igjen, da, men de fikk jeg brukt på andre kort...). Ellers er det rester fra Maja Design Sofiero-serien. 

Småtekstene er stemplet på den nederste remsen på arkene (den med navn og barkode). På disse arkene er det jo fint mønster på den ene siden og jeg har tatt vare på noen slike. Kan jo ikke kaste så fine rester?


 Motivet heter Brigitte og er farget med Promarkers på Letraset 270g. Fargene kan du se i min blogg.

Ellers er det blomster fra Storyteller, knopper fra NSS og pyntebær fra WOC. Notecharmsen fant jeg på et marked da vi var på ferie i Roma. Flaks! :-) Småperlene er fra Kort og Godt. Småtekstene er fra denne småtekstplaten som jeg synes passer til så mye. Denne platen finnes også i en litt større variant. Tekstene synes er så anvendelige og passer til alt fra småtag'er, gaver, sjokolader og andre oppmerksomheter og kort.

 Denne teksten inni passer jo også til mange anledninger. Har brukt samme oppsett som på forsiden. Ovalene er svertet med Walnut Stain før diesen er tatt ut. Det synes jeg er veldig fint. 



Ingen kommentarer: